2021. január 29., péntek

Lehota József (szerk.): Élelmiszer-gazdasági marketing - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

A marketingtudomány kialakulása óta hatalmas fejlődésen ment keresztül; a magyar oktatásban és kutatásban is közel negyven éve sikeresen van jelen. Kezdetben a marketing döntően agrár- és élelmiszer-marketinget jelentett. Később a marketingkoncepció kiszélesedett, több irányzat és iskola alakult ki, több tudományterület (közgazdaságtan, szociológia, pszichológia, módszertani tudományok, antropológia) integrálódott. A differenciálódás folyamata Magyarországon is megindult; hazai és külföldi szerzőktől jelentek meg marketing-könyvek, például ipari, kereskedelmi, szolgáltatásmarketing, nemzetközi marketing, illetve a marketingfunkciókkal foglalkozó termékmarketing, árképzésmarketing, marketingkommunikáció, stratégiai marketing. A marketingtudomány differenciálódási folyamatának elindítója Tomcsányi Pál akadémikus a Piacos kertészet: A kertészeti marketing alapjai (1973) és az Élelmiszer-gazdasági marketing alapjai (1988) című könyveivel.
a képeken látható állapotban

Jelenlegi ára: 1 500 Ft
Az aukció vége: 2021-01-30 01:33 .